Wednesday, January 24, 2018

بررسی نکات طراحی سایت مسطح

بسیاری از کاربران بر ماهیت مینیمال طراحی سایت مسطح استدلال می کنند و آن را برای استفاده مناسب ارزیابی نمی کنند. که تمام اینها باعث می شود که تجربه UI تلفن همراه ضعیف به حساب آید.
  • اثر متقابل اجزای طراحی سایت مسطح

در UI طراحی سایت مسطح یا فلت استفاده از عناصر تعاملی می تواند پیچیده به نظر برسد. باید حتما به کنتراست توجه کنید. اگر بیشتر طرح اصلی در صفحه به رنگ سفید باشد، می توانید برخی از عناصر تعاملی را به رنگ های دیگر در آورید.طراحی سایت مسطح در درجه اول مبتنی بر متن می باشد، بنابراین به آسانی می توانید از تصاویر ساده استفاده کنید.استفاده از روش متعارف نیز در طراحی سایت مسطح کمک کننده است. اگر از یک دکمه بازگشت استفاده می کنید، آن را در گوشه بالای سمت چپ قرار دهید، در جایی که کاربران انتظار دارند آن را پیدا کنند.
همچنان که از ویژگی های بیشتری در صفحه وب سایت خود استفاده می کنید، استفاده از هر عنصر تعاملی به شکل یک دکمه مناسب به نظر نمی رسد و بی معنی خواهد بود. رابط کاربری در طراحی سایت مسطح باید تا حد ممکن بصری باشد. اما در مواردی که از ویژگی های پیچیده و یا غیرمنتظره استفاده می کنید حتما از روشی متعارف برای معرفی و نمایش آن در صفحه استفاده کنید.
حتما دقت کنید که با جدا کردن بافت ها و استفاده از جعبه ابزار سایه ها نباید محتوای مهم را از صفحه وب سایت خود حذف کنید. این رویکرد طراحی گرافیکی تنها یک نگاه خاص به محتوای اصلی در هر کسب و کار به حساب می آید.البته استفاده از طراحی وب سایت مسطح برای هر وب سایتی مناسب نیست. بسیاری از سبک های مختلف برای طراحی وب سایت وجود دارد که هر یک به منظور خاصی قابل استفاده هستند.
منبع: سایت hiwebex

No comments:

Post a Comment